090422

Hejsan bloggen^^
 Och hur är det med alla människor idag då? Har ni gjort något skojj?
Jag har hunnit gjort en del idag (= Tänkte berätta lite om min dag nu^^

Vart på min praktikplats idag och det gick väl bra som vanligt fast idag så vare välldigt dött, alltså tomt med kunder^^ så det var ju lite tråkigt "/ Och idag så gick jag till skolan och åt med Katta ;) trevligt trevligt =D Så slutade jag vid en 2 idag tror jag att det vart "/ Har sprungit fram och tillbaka på stan och så berättade mamma att jag ska göra någon röntgen i Uppsala så jag får inte ha nå percingar, smink eller så.. Så jag har vart på tatto för att de skulle hjälpa mig med att få ut min nyaste percing som jag inte får ut^^ Man dom fick iaf ut den ;) Så nu har jag en lila stav eller va man ska kalla det för i örat så att jag ska lätt få ur den ;D Sen så har jag vart hemma, lekt med min gose Disse och hon älskar det XD

Så här fin i örat är jag nu med min lila plupp ;)


Och så har jag eldat gräs med pappa och Anna XD Disse var ju då också med och lekte med en stor sten och var helt tokig i den XD haha knäppa hund (A) Men tycker om henne ändå ;) Först så var hon rädd för röken men sen så gick ju det över och hon ville hällst vara välldigt nära elden i visa tillfällen men det fick hon inte XD Och det var verkligen as länge sen jag elda gräs XD

 En gång när jag var minre så bode vi vid ett hus som hade sjötomt och då eldade vi gräs och jag hade en kratta med plast, ni vet en sån va? aja nu ska jag komma till saken xD Jag var trött och satte mig där vid elden där vi eldade och så märkte jag att det började krypa på mig och jag kollade ner på mig själv och på armarna och så och jag såg myror, bara myror över hela mig så jag flög upp och drog av mig kläderna och slängde mig ner i sjön XD det var allt bra tur att väsman var våran granne XD Fyfan va jag skrek xD Och så kollade pappa till dä jag hade stått/ suttit och så såg han krattan XD plastet var helt smällt XD haha fyfan,,, den gången kommer jag aldrig att glöma fyfan^^



Jag gick förbi en bräda med två stenar på och pappa sa att det är farfar som försöker få plankan bli brak! Och min fråga är då^^ Hur har farfar fått upp de där stenarna där? han är ju 85 år :O min farfar är bäst <3


Och jag var även och kollade där vi har begravt alla djur när vi var små och jag såg inte hermans (min kanin) kors, såg bara en liten del av det som var helt täckt av mossa och så var den helt murken! Jag som gjorde det där korset så noga när jag var liten, jag var bara 6 år då, farfar sågade och gjorde det till ett kors och jag målade det ;) hade en massa olika färger kan jag ju säga (=

Och så hoppas jag att ni tänker på mig i morgon och tills på lördag (= Ska till akademiska sjukhuset i Uppsala och ta en massa prover och så ju, ska bli inlagd imorgon och troligtvis så blir jag utskriven på lörda :) Och så har jag fått lite pengar av pappa nu när jag ska dit så tack så mkt ;) <3

Men nu luktar jag så illa och stinker rök så nu ska jag in i duschen och duscha av mig den ekliga lukten ;) Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag gör inte så mkt :P

ska till skolan om en stund :P



allt bra idaG?

2009-04-23 @ 07:49:39
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: nadja

lycka till nu då :)

2009-04-23 @ 10:19:44
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0