090411

Hejsan^^ Hur mår alla idag då?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag tänkte typ berätta lite vad jag mer gjort idag... alltså vad jag gjort efter jag skrev sista i bloggen^^ Sen jag senars skrev så har jag vart ute med  emil och sigge och kollat när de åkt bräda och hoppas och en massa sånt XD och så la jag märke till att myggorna har kommit tillbaka nu när det blivit varmare ute^^ så surt... men men, det betyder ju att sommaren är på väg och snart är här ;) wiee så glad jag blir ni ska bara veta... Jag saknar solen, att få bada och sola och bara ta det lugnt och ingen skola. Nu sitter jag och kollar lite på tv och det finns väll då lite smått och gått att kolla på ;)





Men nu så ska jag kolla vidare på filmen ;) så ha en fortsatt trevlig kväll (=

Kommentarer
Postat av: klara

Jo men det är så det ska vara!:)

2009-04-11 @ 22:46:38
URL: http://woermann.blogg.se/
Postat av: klara

ja det mottot känns väldigt hoppfullt!:)

2009-04-11 @ 23:17:06
URL: http://woermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0