090403

hejsan (= nu sitter jag på tåget med min nya dator och än så länge så funkar det as bra ;) riktigt kul då^^ får väl se hur det går sen när det blir mer skog och man kommer in i vansbro xD hehe kanske inte lika bra då ? vem vet! Skolan har gått bra och det vart då inte en sån lång dag xD fik sluta alldeles efter 11 så detr var ju då inte så tråkigt XD då vart det att gå ner till stan och kika runt och sen äta på donken med brudarna ;) haha trevligt trevligt =D sen så hoppa jag på tåget XD Kommer vara framme i vansbro vid en 4 så nu vet ni vad jag kommer göra till dess XD

Puss på er och jag ska ha en sån rolig resa XD haha

Kommentarer
Postat av: vesna

lägg upp bilder från modevisningen =)

2009-04-03 @ 18:43:17
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0