tisdag :D

blomma
Nu sitter jag å har lektion, konferens och reception :) inte så kul att hålla på med.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva! Men idag vid 13.30 ska jag ner och göra en hudanalys och så.. ska bli lite intresant Xd vet inte varför jag ska göra det men vill iaf göra dt xD haha sen så ska jag ta 14.15 bussen till blge å träffa älsklingen.. han smittade ner mig i helgen så nu är jag förkyld och ont i halsen som fan! fyfy... haha men det gör inget iaf ;D och älski ska sova hos mig i natt :D mymys <3<3

Men igår så kunde jag inte vara med å träna med linnea :( kändes surt för jag vill värkligen träna men det var lika bra att jag tog dt lugnt xD men men.... nu sitter jag å nilla och skriver ett brev som ska skikas iväg och så undrar vi vart vår 3e medläm Jessica har tagit vägen XD

Ajaa... hej då och jag vill bvara säga att nu mår jag prima bra :D bara lite sjuk men det gör ju inget :D och helgen som vart var helt underbart mysig<3

Kommentarer
Postat av: Emmis

tjohoooo :D

2008-10-22 @ 09:31:21
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0