Snart helg igen ;D


Dt har gått ad bra idag också då ;D haha stått i kassan hela dagen XD å så har jag vart å lunchat med mamma på China Town ;D Älskar att äta där XD mumms :D sen så tog jag och mamma en sväng på stan å så köpte mamma vantar till mig, Fast kan säga nu att jag redan har tappat bort dom! :( så ska leta å sånt efter de... klump jag är då eller? 

Den vanligaste frågan som de fågar om på elbyrån är...
- kan jag få se hur lampan lyser?

Blir fan galen på den fråga, då måste man i med en lampa i den å upp i taget och få i den i ett uttag.. TRÖK å DRYGT XD men men haha :D kul äre iaf :) 

Så idag har även jag vart ut på stan en sväng med Cassi, emelie å andreas för jag å syster skulle köpa nått i fars dag present XD å vi hittade ju då lite grejer som vi köpte XD haha å dt kändes iaf bra ;) och imorgon så ska jag på 40 års fest :D 



Sen innan vi skulla stänga affären så kommer cassi in med en sån där ful bamsenalle! :O fyfan XD hahah.   men nu ska jag dra för nu har jag inget att skriva, men iaf  hårinpackningen jag köpte igår var as kalas XD känndes skit bra iaf ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0