Sleeping beauty

 nu börjar klockan bli lite mot kvällen ;D så ska väl snart hoppa i duschen å ta en varm lång dusch! det är så ensamt att stå i duschen :( saknar älsklingen å vill att dt ska bli helg så vi kan duscha så slipper jag göra dt själv XD haha och nått som också är tråkigt dt är att vakna varje morgon och så veta att Emil inte är där! att jag inte har någon att pussa på eller krama eller dryga mej på! men dt får ju vänta till helgen xD så  då jävlar ska jag vara dryg XD hehe.

Och i morgon så har vi ett "lätt" prov xD å efter skolan så ska jag och Emma upp till blge en sväng XD kul ;) 
Nu känns det som om jag har jätte mkt att göra den här veckan XD haha 
Tisdag - prov och blge med Emma.
Onsdag - leka med Emelie
torsdag - Jobba
Fredag - Jobba och blge med Emelie å Fillan och så kommer emil<3 

Nu så ska jag in i duschen och sen efter 
ett tag ner i sängen XD såå god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0