saknar mina flickor :) får träffa några av de idag

Idag fyller min pappa år ;D så grattis till han då :D

Just nu så har jag lektion och några från 9an från kyrk är här å kollar å kikar på hp pogramet XD borde vara lite fler killar som väljer hit för det är kul och så ;) haha XD I min klass så är det 3st killar med resten tjejer och de är typ 27 st eller va dt nu är XD haha :) men men... Idag efter skolan så ska jag ner till stan och fika med Emelie Fillan och cassi :D kul kul, sen så ska nog jag å cassi leta efter någon present till pappa som vi ska ge han idag ;D haha


Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would you feel the same
If I saw you in heaven?
I must be strong and carry on
cause I know I dont belong here in heaven...

Would you hold my hand
If I saw you in heaven?
Would you help me stand
If I saw you in heaven?
Ill find my way through night and day
cause I know I just cant stay here in heaven...

Time can bring you down, time can bend your knees
Time can break your heart, have you begging please...begging please

Beyond the door theres peace Im sure
And I know therell be no more tears in heaven...

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would you feel the same
If I saw you in heaven?
I must be strong and carry on
cause I know I dont belong here in heaven...


Varje gång jag lyssnar eller hör den här låter så blir jag påmind om dej! Kan ändå inte förstå att du inte lever längre! Även om jag inte var så bra kompis eller så med dej! men det käns ändå så konstigt, livet är så orätvist på alla sätt! Du är ju verkligen saknad. Även fast det var ett år sen dt vart som det vart så kommer jag ha dej på tanken när jag hör "tears in heaven" det är din låt!


                                           

bra filmer som är värda att se ;D Kärleks film, drama, komedi

the notebook

Filmen handlar om en sommarromans mellan Allie (Rachel McAdams), tjejen från stan och Noah (Ryan Gosling), killen med knappa pengar. Trots detta är deras kärlek något så enormt. Vid sommarens slut skiljs de dock åt delvis på grund av att Allie väljer att gå på college i New York, och delvis för att Allies föräldrar inte kan acceptera deras kärlek. Efter några år korsas deras vägar igen, men till Noahs besvikelse har Allie förlovat sig med en förmögen advokat och planerar ett bröllop. Skall de våga se vad som hade hänt om Allie inte hade åkt hem? Under filmens gång visas den åldrade Noah, som nu bor på ålderdomshem.

Gone baby gone

När han och partnern Angie (Michelle Monaghan) får en förfrågan om att hjälpa i sökandet efter Amanda är de tveksamma i början. Deras verksamhet går ut på att få fatt i folk som försöker fly undan räkningar och ett rikskänt fall med massiva polisinsatser är något helt annat. Polischefen (Morgan Freeman) och hans spaningsledare (Ed Harris) är inte heller särdeles positiva till deras medverkan. Men nyfikenhet och medmänsklighet driver dem att ta sig an fallet och fråga ut pundarna, langarna och alkisarna i grannskapet för att bit efter bit lägga fram pusslet som ger en bild av vad som verkligen hände Amanda vid hennes försvinnande.

KnockedUp
En olycka sker så lätt. En oskyldig flört, ett lite mindre oskyldigt one night stand - och så ett ödersdigert missförstånd om kondomens vara eller inte vara. Vips! Katastrofen är ett faktum. I På smällen tvingas Ben och Alison - ett synnerligen omaka ungt par - tacklas med insikten om att de ska bli föräldrar. Och inte bara det - de ska bli det tillsammans! De försöker få det att fungera, men det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0