Onsdag :D


Hejsanhoppsan idag då :D 
Försöker vara duktig med att skriva lite här då och då, men nu börjar jag tycka att jag är duktig med dt :D hihi
Idag så har jag vart på Apun å dt har bara gått bra ;) stått i kassan hela dagen och roat mig :D Kom inte nå mer varor iaf ;D haha så dt var skönt så har inte plockat så mkt idag.. men lite iaf XD 
Så har jag även fått pengar av pappa så då var jag iväg å köpte en bra hårinpackning hos en frissa XD NÖJD  (=

Så är jag väldigt sugen på att 
åka till blge å fixa mina naglar 
igen ;D hihi 


Men nu har jag inge mer vettit att säga så ;D å på Fredag så ska jag på 40års fest ;) haha, kan någon slå det? ;D 


Å idag så har jag fått papper från röntgen jag var på för någon vecka sen.. så dt visade sig att jag har nå jävla skit i benet "typ kärk som har traslat" kalas typ för en kärl missbildning "/ så jag ska väl få en ny tid att åka till falun så fr vi se så kanske jag kommer få operera mig! :( surt? aaa!    men men, hoppas isf att dt kommer bli bra (= 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0