Livet är på toppen :D



Skola idag då ;D ny vecka och nya möjligheter ;D
Sitter i skolan nu och nu känns det som om mitt liv är uppe på toppen ;D skit bra å så ;D haha :D allt är bra och jag är as glad (= tjohooo
har även idag fått reda på att jag fick godkännt på matte provet å det känns ju kanon XD
Idag så ska jag ner och jobba idag på elkedjan xD känns också skit bra ;D och idag så fyller min lille bror 13 år :D Grattis till han :D och nu någon gång så måste jag åka till blge å schoppa lite XD hihi å fixa naglarna XD nu har jag inge mer att skriva om men kanske skreiver lite mer lite senare XD Puss <3



Efter skolan var jag ner å jobbade å dt gick ju då iaf bra ;D 



I skolan på svenska B så har vi fått en uppgift! å dt är att vi ska läsa någon barnbok.. känns lite konstigt! men men XD jag läste då "Babar och papegojan" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0