Jobba jobba



Idag i skolan så har jag haft 2 hela prov! :O fyfa! ena hade jag inte tränat på för jag tog hem fel bok till den å den andra fatta jag inget av XD men men :P Efter skolan så gick jag först å skaffade mig ett par uggs skor :D hehe ;) sen så gick jag å jobbade (= var där till kl 18.00 å dt gick ju as kalas :D 

Kanske inte den bästa bilde som dt vart men iaf ;D 

Nu har jag inget att göra å har skapligt tråkigt! men snart så ska jag hoppa in i duschen å så! och imorgon så kommer Emil till mig (A) vi har tänk att försöka gå å kolla på bio om dt är någon kul så klart XD 

När jag anna å calle kom hem idag så var det ingen hund som kom å var glad! alla undra var hon var! å pappa sa, att det var länge sen han hade sett henne men trodde att hon var på nerevåningen men cassi! så dåå började vi leta efter disse å så hittade vi henne ute på balkongen på uppevåningen! så hon satt fast där! hon var där ute i ca 1 timme! å hon var skit glad när hon kom in XD stackars skrutten <3 

 just nu kikar jag runt lite å kollar på kläder XD finns så mkt jag vill ha XD haha 



Kommentarer
Postat av: nadja

ÅH uggs har jag med, stört sköna :) har ett par svarta ska nog skaffa mig ett par vita också :) .



haha nej, bio går det aldrig i ludvika :p jag o johan får alltid kika i falun om vi ska på bio :)

2008-11-20 @ 21:25:26
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0