Handelns dag idag då ;)

  

Idag så var vi till blge till Hagagymnasiet XD vi var där för att dt var handelsn dag idag och då var det olika från olika företag som kom och pratade för hp elever från typ, hela dalarna XD hur tråkigt som hälst! fyfan. så fick gå upp tidigt idag! Det var så tråkigt när alla bara pratade och sen den sissta som skulle prata var dogge doggelito där XD dt var bra mkt skoj XD han berätta massa, som ex hur han blev av med oskulden och vilken ålder xD han var 11 år och han vart av med den när de hade en barnvakt åt honom å hans syster XD sjukt eller? xD 



Fick väl då ingen bra bild på han men dt var ju kul ändå XD haha 
sen efter när det var slut så gick jag emma å madde till kupolen å gick runt där å kikade en stund XD 




Fan va sugen jag vart att se på den bästa serien som jag har sett! Oc <3 Första säsongen och andra å tredje har jag sett men vill inte se fjärde. för jag tycker det är så jävla kast att Marissa dog! så nej tack nu ser jag bara på de som jag tycker är bra :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0