En dag med Emelie<3

Idag så har jag vart med Emelie :D en riktigt trevlig dag vart dt! först så gick vi och fikade på engel, sen åkte vi ut till gonäs! har inte vart där på år och dar! så du kände jag att det var på tiden att åka tid XD kul att prata med Emelie <3 var ju så länge sen vi lekte! och jag kan ju säga dt att det måste göras om iaf ;D haha sen ringde mamma för hon skulle hämta mig men då berättade hon att våran stora bil hade gått sönder så, lite otur kan man väl säga XD men hon sa att tom skulle komma istället XD det var väl roligare för han åkte å sladdade lite här och där XD haha, och nu alldeles nyss så fick jag igång på internett! det funkade inte för mig så vart lite förbannad när det inte funka.. Så då stängde jag av daton och tog lite vatten över huvude.. å men dt menar jag att jag gick å duschade xD haha sen kom jag in på rumet igen och trök på daton och så "vipps" så funkade det XD dt känndes bättre. haha XD 

Imorgon bir dt då att plugga och sen iväg å jobba XD najs.. sen så har vi brytdag på fredag så imorgon är sissta skoldagen för denna vecka :D  Längtar till på fredag XD då blir det jobba först, sen ta bussen till blge vid 3. och nu är det lite fler personer som vill med för nu är dt inte bara jag emelie å fillan XD utan Johanna, frippe, emil, crillo, å så ska jag gå in å höra med syster å andreas om de vill med XD

Kommentarer
Postat av: Madde

och jag har baaaara 3 dagar kvar i skolan x)

2008-11-26 @ 22:50:04
URL: http://maddiee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0