Trött dag !

Hejsan :D jag mår ju då bra! bättre nu än i morse iaf! men somnade några gånger i skolan, ganska skönt. la mig på bänkarna men då var ju emma å drygga sig XD hon slängde sig över mig å använde en cola flaska å bakade på min rumpa XD haha.. men det var ju iaf kul! men trött kan jag verkligen säga att jag var XD sen efter skolan så var det att dra ner och jobba. det gick ju bra men kände verkligen hur trött jag var! 

Och nu kan jag ju säga att jag är klar med psykologi upggifterna nu! :O snaka om att jag är glad :D 
och imorgon så ska vi i psykologi gruppen till säter å kolla på nå museum. tror jag att det var iaf! sen när vi kommit tillbaka till skolan så har ja hälso prov! trök XD  hoppas det går bra iaf! 

Men nu har jag inge mer att berätta än att jag ska snart gå å sova fast först duscha :) sen imorgon så ska jag åka å träffa emil <3 det ska bli så mys mys i helgen <3 

Jag kan ju säga.
Allt känns så bra mellan oss nu!
Du är underbar och jag vill aldrig missta dig!
Jag älskar dej<3 
Mer nu än vad jag har gjort tidigare!
kärleken till dej är enorm.

Emil Windahl


det fick bli en bild som älsklingen har ritat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0