skola!

ja då sitter man här igen! har haft matte å de är ingen rolig eller bra start på dagen med att ha det! men jag somnade iaf på matte lektionen fast sov fan inge mkt men var så jävla trött XD sen så gjorde jag å emma litte uppgifter som skulle göras å det gick ju bra XD vi har nog inte pluggat så mkt på hur länge som hälst! fast det är ju cp svårt! nu snart så börjar konferens och reception! fast jag ska börja göra på mina kompliteringsfrågor istället s å jag får MVG Xd haha mitt första mvg i mitt liv XD värsta kul! ändå så har jag bara varit där typ 4gg under hela terminen! :O men jag är glad ändå ;)



Men nu ska jag inte skriva nå mer! kanske skriver senare ikväll  XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0