jullov! fyfan va härligt!

fick ju lov idag! å det var ju det bästa som kunde hända! när skolan slutade vart det att gå å fika på Bk med Emma :D mumms, sen gick jag å jobbade, och så gick jag ifrån en stund för jag å pappa å cassi skulle upp till Elgiganten å lämna in min tele för tredje gången! är så jävla trött på den, den har cpat hela dagen idag! :O så nu jävlar! jag sa till de att jag vill ha en ny för jagköpte den för 3999:- och är värdelös så nu ska jag ha en ny! annars så jävlar blir jag arg! grrr

HAr även vart å handlat julklappar till mamma, anders å pappa å anna :D hihi det gick ju bra å hoppas att de blir nöjda! ;) Så nu är dt bara cassi kvar så jag måste hitta nått till henne ;D och även idag när jag var å jobba så kommer Therese in :D vart as chockad så vi stod och pratade lite å så XD så det var mkt trevligt att träffa henne för det var ju så länge sen XD så vi måste leka någon dag iaf :D 

Jag är så skoltrött! orkar inge mer så lovet passar perfekt nu! fast jag ska ju jobba hela helgen och fram till tisdag! sen efter jul vet jag inte hur det bli men jag sja försöka att inte jobba så mkt mer den här månaden XD vill ju också ha mitt jullov så jag bara kan mysa å ta det lugnt, fast det enda sura med hälgen är ju att emil inte kommer ! :( saknar han <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0