helgen är redan slut!



Idag. söndag
Idag så åkte min älskling hem! det var tråkigt och jag kan ju säga tat jag saknar honom <3 längtar tills jag får kraka om han igen <3 i dag så har vi inte gjort så mkt XD gått å köpt lite gåttigått å kollat på film å myst <3 sen gått till stan innan emil skulle med tåget XD så då gick vi till mamma som höll på att städa å så i affären XD sen så har jag inte gjort nått mer efter emil åkte hem<3 jo åkt lite bil med tom å robban XD 

Lördas
idag var det ju då julbort! vi vaknade as sent. först så gick jag upp kl 10 fast sen så kröp jag ner vid emil igen och somnade om å vaknade kl 2! :O aså herregud så länge kan man ju inte sova? fast vi hade ju kommit i säng ganska sent män ändå xD så då fick jag iaf upp han XD å sem så sa mamma att hon skulle bjuda oss på mat så då gick vi till Mcdonalds å köpte mat XD sen så gick vi in i duschen å sen börja göra orning oss för julbordet med alla de bästa :D <3 sen åkte vi ju dit å jag emil å cassi åkte med johanna å hon var ju så snäll å hämtade oss hemma hos mamma XD<3 hon är så söt den tjejen :D sen vare bara att äta å äta! fanns hur mkt mat som hällst :D
mumms ;D sen så kom vi hem typ kanske vid 11 tiden på kvällen XD å så vart det mysmys med emil så klart :D <3 sommnade as sent typ, eller aa jag somnade men emil försökte hålla mig vaken bara för att han inte kunde sova! men jag somnade om typ lika fort XD 

Fredas
var först i skolan sen sen ner å jobbade till emil kom <3 sen vare att bara hem å göra ordning sig å sen åka med tåget till blge å träffa sandra å jerker XD vi gick först till kupolen å då var jag ner till godisaffären å köpte på mig en massa godis XD sen så gick vi till cozmoz. vi fick stå där å vänta ett tag sen så fick vi komma in XD kvällen var kul å så ! hihi kul å träffa de sötisarna XD de hade en överaskning till oss eller de skulle berätta en rolig sak XD å det fick vi veta XD å de roliga var att dom skulle förlova sig dagen efter alltså den 13:e fast de hade inte fått ringarna än ;D så de var nog lite surt skulle jag kunna tro XD så GRATTIS TILL DE <3 sen så kom min snälla bror Tom å hämtade oss i blge XD dt var snällt ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0